Učitavanje...

loading

Kako vršim povrat?

POVRAT ROBE

 

  1. Povrat robe kupljene online je moguće izvrišti putem kurirske službe kreiranjem zahteva za povrat na svom nalogu ili u bilo kojoj našoj radnji u Srbiji u roku od 30 dana.
  2. Povrat putem kurirske službe je BESPLATAN i kada artikli stignu u naše skladište novac se refundira u roku od 14 dana na račun koji ste naveli pri kreiranju povrata. Zamena putem kurirske službe za drugi proizvod ili artikal NIJE MOGUĆA.
  3. Ukoliko vršite povrat u radnjama moguće je zameniti za drugu veličinu, drugi artikal ili novac. Pravo na istu cenu sa računa imate ukoliko menjate za artikal iste šifre i boje samo druge veličine.
  4. Donji veš i kupaći kostimi se NE MOGU zameniti/vratiti iz higijenskih razloga. Čarape se mogu zameniti/vratiti samo ako nisu otvarane iz pakovanja. 
 
POSTUPAK POVRATA PUTEM KURIRSKE SLUŽBE
  1. Zahtev za povrat kreirate na svom profilu u delu Moje porudžbine klikom na POVRAT. Nakon izbora proizvoda koje želite da vratite i razloga povrata potrebno je da unesete broj bankovnog računa kao ukoliko je porudžbina plaćena gotovinom prilikom dostave na koji ćemo refundirati novac kada povrat stigne kod nas u skladište. Po novom Zakonu neophodno je uneti I broj lične karte ili pasoša za kreiranje zahteva za povrat. Podaci o ličnoj karti ili pasošu se zadržavaju u bazi podataka samo dok proces povrata ne bude kompletiran.
  2. Nakon potvrde uspešno ste kreirali zahtev za povrat i dobili svoj broj povrata. To je automatski poziv kurirskoj službi da preuzme paket na Vašoj adresi i nije potrebno naknadno pozivati kurirsku službu. Fiskalni račun nije potrebno slati već samo upakovati artikle za povrat u odgovarajuću ambalažu za transport. Povrat je besplatan. Artikle možete poslati i bilo kojom drugom kurirskom službom o svom trošku na adresu:
    LC WAIKIKI Retail d.o.o.
    Beogradska 7a rampa 26
    11272 Dobanovci 
  3. Kupac je odgovoran za proizvode dok oni ne stignu do našeg skladišta, te stoga proverite da li su svi proizvodi upakovani na odgovarajući način tako da ne mogu biti oštećeni tokom dostave.
    Svi proizvodi će biti prekontrolisani po povratu. Nakon kontrole, ukoliko proizvodi nisu odobreni (npr., korišćeni proizvodi itd.) za povrat, LC Waikiki zadržava pravo da ne izvrši povrat. 
  4.  Novac se refundira u zakonskom roku od maksimalno 14 dana ( obično brže u roku od 3-5 radnih dana)  od dana prijema povrata u našem skladištu na račun koji je naveden pri kreiranju povrata na svom profilu za porudžbine plaćene gotovinom. Ukoliko je porudžbina plaćena karticom novac se refundira automatski na karticu kada artikal stigne u naše skladište. Banka izdavaoc kartice zadržava pravo obrade transakcije u roku od 3-5 radnih dana od automatskog kompletiranja u našem sistemu. 
  5. ARTIKLE KOJI SU STIGLI OŠTEĆENI/FELERIČNI ILI RASPARNI OD SVOG KOMPLETA NE MOŽETE VRATITI U RADNJU VEĆ PUTEM KURIRSKE SLUŽBE KREIRANJEM POVRATA NA SAJTU. Kontaktirajte korisnički servis za proveru da li imamo ispravan ili deo koji nedostaje da odvojimo/pošaljemo.
POSTUPAK POVRATA PUTEM KURIRSKE SLUŽBE UKOLIKO JE PAKET PREUZET NA PARCEL SHOPU 
  1. Zahtev za povrat kreirate na svom profilu u delu Moje porudžbine klikom na POVRAT. Nakon izbora proizvoda koje želite da vratite i razloga povrata potrebno je da unesete broj bankovnog računa kao ukoliko je porudžbina plaćena gotovinom prilikom dostave na koji ćemo refundirati novac kada povrat stigne kod nas u skladište. Po novom Zakonu neophodno je uneti I broj lične karte ili pasoša za kreiranje zahteva za povrat. Podaci o ličnoj karti ili pasošu se zadržavaju u bazi podataka samo dok proces povrata ne bude kompletiran.
  2. Nakon potvrde uspešno ste kreirali zahtev za povrat i dobili svoj broj povrata. Potrebno je odneti artikle koje želite da vratite sa brojem povrata u parcel shop u kom ste preuzeli paket. 
  3.  Novac se refundira u zakonskom roku od maksimalno 14 dana ( obično brže u roku od 3-5 radnih dana)  od dana prijema povrata u našem skladištu na račun koji je naveden pri kreiranju povrata na svom profilu za porudžbine plaćene gotovinom. Ukoliko je porudžbina plaćena karticom novac se refundira automatski na karticu kada artikal stigne u naše skladište. Banka izdavaoc kartice zadržava pravo obrade transakcije u roku od 3-5 radnih dana od automatskog kompletiranja u našem sistemu. 



POSTUPAK POVRATA/ ZAMENE U RADNJI
  1. Povrat ili zamenu artikla kupljenih online je moguće izvršiti u roku od 30 dana od prijema porudžbine u bilo kojoj našoj radnji u Srbiji uz račun iz mejla. Takođe, potrebno je da kolegama kažete ime i prezime i broj lične karte kako bi kompletirali povrat/zamenu robe u skladu sa Zakonom o fiskalizaciji. 
  2. Račun za online porudžbine dobijate na mejl u trenutku pakovanja porudžbine pod nazivom ,, PRIZNANICA.“ Fiskalni račun je moguće preuzeti u svakom trenutku na WEB I MOBILNOJ verziji sajta na svom profilu u delu „MOJE PORUDŽBINE“ klikom na potrebnu porudžbinu i deo FISKALNI RAČUN. Putem APLIKACIJE trenutno nije moguće preuzeti fiskalni račun.
  3. Račun za zamenu u radnji nije potrebno štampati već pokazati kolegama u radnji iz mejla/telefona.
  4. ARTIKLE KOJI SU STIGLI OŠTEĆENI/FELERIČNI ILI RASPARNI OD SVOG KOMPLETA NE MOŽETE VRATITI U RADNJU VEĆ PUTEM KURIRSKE SLUŽBE KREIRANJEM POVRATA NA SAJTU. Kontaktirajte korisnički servis na 0800 525 529 za proveru da li imamo ispravan ili deo koji nedostaje da odvojimo/pošaljemo.
  5. Ukoliko postoji sistemski problem u sistemu radnje da porudžbina nije vidljiva na kasi pozovite korisnički servis na 0800 525 529 i nakon što problem bude rešen bićete kontaktirati kada možete da odete ponovo u radnju da zamenite.
  6. Ukoliko vraćate u radnji dobijate novac u gotovini bez obzira na način plaćanja porudžbine.