Učitavanje...
Ako nijedan od ovih razloga nije odvor na pitanje koje postavljate, pišite nam putem polja sa leve strane.
U Srbiji prihvatamo kreditne kartice i debitne kartice.
Plaćanje pouzećem je moguće samo kao registrovani korisnik.
Možete kreirati porudžbinu i bez registracije ali je moguće samo plaćanje karticom.
Plaćanje čekovima i poklon karticom prilikom online kupovine nije moguće.
Nakon izbora proizvoda koje želite da kupite, potrebno je da izaberete opciju „Pay By Credit Card“ („Plati kreditnom karticom“) na ekranu za plaćanje. Nakon što dostavite informacije o vašoj kreditnoj kartici, bezbedno ćemo preneti ove informacije vašoj banci i pribaviti odobrenje za plaćanje. Uplata izvršena kreditnom karticom se odmah potvrđuje i nalozi se momentalno obrađuju.
Trošak dostave je 100 RSD za narudžbine vrednosti ispod 1000 RSD, a minimalan zahtev za besplatnu isporuku po narudžbinama u Srbiji je 1000 RSD.
Nadoknada za plaćanje pouzećem iznosi 65 RSD.
Narudžbine koje se ne isporuče više od dva puta usled netačnih ili nedostajućih podataka o adresi i/ili nemogućnosti nalaženja primaoca na datoj adresi automatski će se vratiti kompaniji LC Waikiki . Narudžbine koje se vrate kompaniji LC Waikiki na ovaj način ne mogu se ponovo isporučiti.
Prijavite se na vaš nalog i kliknite na link „My Orders“ („Moje narudžbine“) pod tipkom „My account“ („Moj nalog“). Potom pogledajte detalje Vaše relevantne narudžbine i kliknite na link “Order Tracking” („Praćenje narudžbine“) gde možete da dobijete informacije o lokaciji vaše narudžbine. Ukoliko izvršite narudžbinu bez naloga kod nas, možete da dobijete informacije o statusu Vaše isporuke klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) u donjem desnom uglu svake strane.
Narudžbine će se isporučivati u roku od 3-5 radnih dana. Standardno vreme isporuke može se razlikovati zavisno od adrese, posebno za adrese koje se ne nalaze u centru grada.
TOKOM NOVEMBRA, PERIODA BESPLATNIH DOSTAVA I KAMPANJA, MOŽETE OČEKIVATI KAŠNJENJA ISPOUKA I VREME DOSTAVE U ROKU OD 7-10 RADNIH DANA.
Za porudžbine dostavljene na Parcel shop rok za preuzimanje je 3 dana od trenutka dostave na parcel shop.
Vršimo dostave za sve narudžbine u Republici Srbiji, osim na teritoriju AP Kosovo i Metohija. Vreme dostave po vašoj narudžbini zavisi od adrese i vreme za dostavu je od 3-5 radnih dana. Kurirska služba koja vrši dostavu je CityExpress
U periodu velikih promocija i kampanja na sajtu kao i periodu Crnog petka možete očekivati kašnjene isporuku i predviđeni rok za dostavu je od 7-10 radnih dana.
Sistem automatski blokira nalog dok se aktivne poružbine ne preuzmu u slučaju velikog broja aktivnih porudžbina ( više od 10) kao i nepreuzimanja nekoliko poslednjih porudžbina.
Kliknite na link „Register“ („Registruj se“) u gornjem desnom uglu ekrana na svakoj strani. Nakon unosa vaše imejl adrese i vaše lozinke na sledećoj strani, unesite vaš broj mobilnog telefona. Prijavljivanje vašeg naloga biće završeno nakon što unesete kod koji vam je poslat na vaš mobilni telefon. Kako bismo vas bolje upoznali i kako bi smo vas obaveštavali o našim specijalnim promocijama, možete da unesete detaljne podatke vašeg naloga na profilnoj strani.
Ažurirajte informacije o nalogu Kliknite na link „Sign In“ („Prijavi se“) u gornjem desnom uglu ekrana. Nakon što se prijavite na vaš nalog, kliknite na link „My profile“ („Moj profil“). Na strani „Edit Profile“ („Uredi profil“) možete da vršite bilo koje promene vaših ličnih informacija koje je potrebno izvršiti.
Izmena mejl adrese nije moguća. Ukoliko želite da izmenite mejl adresu morate izbrisati nalog i kreirati novi sa novom mejl adresom.
Brisanje naloga je moguće putem aplikacije na sledeći način:
1. Prijavite se na svoj nalog koji želite da izbrišete.
2. Idite na svoj profil i lične informacije
3. Na dnu stranice postoji dugme Izbriši nalog
4. Klikom na dugme nalog je automatski izbrisan.
Ukoliko ne uspevate da izbrišete svoj nalog putem aplikacije kontaktirajte korisnički servis na 0800 525 529 sa zahtevom za brisanje naloga i onda će nalog nestati iz naše baze podataka u roku od nekoliko dana.
LC WAIKIKI
Kliknite na link „Sign In“ („Prijavi se“) u gornjem desnom uglu ekrana. Nakon klika na link „Forgot My Password“ („Zaboravio/la sam lozinku“) sa stranice „Sign In“ („Prijavi se“), unesite vašu imejl adresu (ista imejl adresa koju ste uneli kako biste kreirali vaš nalog), i kliknite „Submit“ („Dostavi“). Potom ćete primiti imejl kojim se obaveštavate kako da kreirate novu lozinku.
Ulogujte se u odeljak „My Account“ („Moj nalog“) na našem sajtu i kliknite link „My Orders“ („Moje narudžbine“). Nakon što otvorite stranu sa detaljima vaše narudžbine, nakon što kliknite na narudžbinu za koju želite da dobijete fakturu. U gornjem desnom uglu strane sa detaljima, možete da pregledate fakturu za vašu narudžbinu u PDF formatu i da je odštampate.
Nakon što se prijavite, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) preko odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koja se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane. Možete da otkažete Vašu narudžbinu ukoliko je status Vaše narudžbine „Order Waiting For Approval“ („Odobrenje narudžbine na čekanju“), „Waiting for Payment“ („Čeka se na uplatu“), „Confirmed“ („Potvrđeno“) ili „Preparing“ („U pripremi“). Ukoliko kreirate porudžbinu bez registracije kod nas, možete da pratite vašu narudžbinu klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) koja se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane.
Nakon što se prijavite na vaš nalog, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) preko odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koji se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane. Možete da promenite podatke Vaše adrese za narudžbinu sa statusom „Oreder Waiting For Approval“ („Odobrenje narudžbine na čekanju“), „Waiting for Payment“ („Čeka se na uplatu“), „Confirmed“ („Potvrđeno“) ili „Preparing“ („U pripremi“).
Nakon što se prijavite, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) iz odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koja se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana. Potom pogledajte detalje Vaše relevantne narudžbine i klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) možete da dobijete informacije o lokaciji vaše narudžbine. Ukoliko izvršite narudžbinu bez registracije, možete da dobijete informacije o statusu Vaše isporuke klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) koji se takođe nalazi u gornjem desnom uglu svake strane.
Nakon što proizvodi stignu u naša skladišta u Srbiji vrši se njihovo ispitivanje. Za odgovarajuće proizvode koji budu prihvaćeni, biće vam isplaćena naknada na Vaš bankovni račun koji ste naveli prilikom kreiranja povrata ukoliko ste platili gotovinom prilikom dostave ili na Vašu karticu automatski ukoliko ste platili platnom karticom. Kada vam se izvrši nadoknada, primićete potvrdni imejl od nas kao i u skladu sa novom fiskalizacijom fiskalni račun refundacije.
POVRAT ROBE
Proizvod kupljen online možete zameniti za drugi artikal, isti artikal druge veličinne ili dobiti povrat novca u bilo kojoj našoj radnji u Srbiji u roku od 30 dana od dana kupovine uz račun.
Ukoliko vraćate online putem kurirske službe jedina opcija je povrat novca kada artikli stignu kod nas. Zamena za drugi proizvod ili veličinu nije moguća već morate kreirati novu porudžbinu.
Iako se razlikuje od banke do banke, najčešći period nadoknade je 14 dana.