Učitavanje...
Ako nijedan od ovih razloga nije odvor na pitanje koje postavljate, pišite nam putem polja sa leve strane.
Kliknite na link „Register“ („Registruj se“) u gornjem desnom uglu ekrana na svakoj strani. Nakon unosa vaše imejl adrese i vaše lozinke na sledećoj strani, unesite vaš broj mobilnog telefona. Prijavljivanje vašeg naloga biće završeno nakon što unesete kod koji vam je poslat na vaš mobilni telefon. Kako bismo vas bolje upoznali i kako bi smo vas obaveštavali o našim specijalnim promocijama, možete da unesete detaljne podatke vašeg naloga na profilnoj strani.
Ažurirajte informacije o nalogu Kliknite na link „Sign In“ („Prijavi se“) u gornjem desnom uglu ekrana. Nakon što se prijavite na vaš nalog, kliknite na link „My profile“ („Moj profil“). Na strani „Edit Profile“ („Uredi profil“) možete da vršite bilo koje promene vaših ličnih informacija koje je potrebno izvršiti.
Izmena mejl adrese nije moguća. Ukoliko želite da izmenite mejl adresu morate izbrisati nalog i kreirati novi sa novom mejl adresom.
Brisanje naloga je moguće putem aplikacije na sledeći način:
1. Prijavite se na svoj nalog koji želite da izbrišete.
2. Idite na svoj profil i lične informacije
3. Na dnu stranice postoji dugme Izbriši nalog
4. Klikom na dugme nalog je automatski izbrisan.
Ukoliko ne uspevate da izbrišete svoj nalog putem aplikacije kontaktirajte korisnički servis na 0800 525 529 sa zahtevom za brisanje naloga i onda će nalog nestati iz naše baze podataka u roku od nekoliko dana.
LC WAIKIKI
Kliknite na link „Sign In“ („Prijavi se“) u gornjem desnom uglu ekrana. Nakon klika na link „Forgot My Password“ („Zaboravio/la sam lozinku“) sa stranice „Sign In“ („Prijavi se“), unesite vašu imejl adresu (ista imejl adresa koju ste uneli kako biste kreirali vaš nalog), i kliknite „Submit“ („Dostavi“). Potom ćete primiti imejl kojim se obaveštavate kako da kreirate novu lozinku.
Ulogujte se u odeljak „My Account“ („Moj nalog“) na našem sajtu i kliknite link „My Orders“ („Moje narudžbine“). Nakon što otvorite stranu sa detaljima vaše narudžbine, nakon što kliknite na narudžbinu za koju želite da dobijete fakturu. U gornjem desnom uglu strane sa detaljima, možete da pregledate fakturu za vašu narudžbinu u PDF formatu i da je odštampate.
Nakon što se prijavite, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) preko odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koja se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane. Možete da otkažete Vašu narudžbinu ukoliko je status Vaše narudžbine „Order Waiting For Approval“ („Odobrenje narudžbine na čekanju“), „Waiting for Payment“ („Čeka se na uplatu“), „Confirmed“ („Potvrđeno“) ili „Preparing“ („U pripremi“). Ukoliko kreirate porudžbinu bez registracije kod nas, možete da pratite vašu narudžbinu klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) koja se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane.
Nakon što se prijavite na vaš nalog, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) preko odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koji se nalazi u gornjem desnom uglu svake strane. Možete da promenite podatke Vaše adrese za narudžbinu sa statusom „Oreder Waiting For Approval“ („Odobrenje narudžbine na čekanju“), „Waiting for Payment“ („Čeka se na uplatu“), „Confirmed“ („Potvrđeno“) ili „Preparing“ („U pripremi“).
Nakon što se prijavite, kliknite na „My Orders“ („Moje narudžbine“) iz odeljka „My Account“ („Moj nalog“), koja se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana. Potom pogledajte detalje Vaše relevantne narudžbine i klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) možete da dobijete informacije o lokaciji vaše narudžbine. Ukoliko izvršite narudžbinu bez registracije, možete da dobijete informacije o statusu Vaše isporuke klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) koji se takođe nalazi u gornjem desnom uglu svake strane.
Prijavite se sa vašim nalogom i kliknite na link „My Messages“ („Moje poruke“) ispod tipke „My account“ („Moj nalog“) koja se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana na svakoj strani. Sa ove strane možete da kontaktirate predstavnike naše službe sa pomoć kupcima i podnesete žalbe i zahteve.
Ukoliko nemate nalog kod nas, možete da se obratite predstavnicima naše službe za pomoć kupcima klikom na odeljak „Contact“ („Kontakt“) u dnu svake strane.
Možete naći broj telefona naše službe za pozive za Srbiju na linku https://www.lcwaikiki.rs/sr-RS/RS/static/contactpagerouter
Radno vreme korisničkog servisa:
Ponedeljak - Petak
09:00 - 18:00
U Srbiji prihvatamo kreditne kartice i debitne kartice.
Plaćanje pouzećem je moguće samo kao registrovani korisnik.
Možete kreirati porudžbinu i bez registracije ali je moguće samo plaćanje karticom.
Plaćanje čekovima i poklon karticom prilikom online kupovine nije moguće.
Nakon izbora proizvoda koje želite da kupite, potrebno je da izaberete opciju „Pay By Credit Card“ („Plati kreditnom karticom“) na ekranu za plaćanje. Nakon što dostavite informacije o vašoj kreditnoj kartici, bezbedno ćemo preneti ove informacije vašoj banci i pribaviti odobrenje za plaćanje. Uplata izvršena kreditnom karticom se odmah potvrđuje i nalozi se momentalno obrađuju.
Trošak dostave je 100 RSD za narudžbine vrednosti ispod 1000 RSD, a minimalan zahtev za besplatnu isporuku po narudžbinama u Srbiji je 1000 RSD.
Nadoknada za plaćanje pouzećem iznosi 65 RSD.
Narudžbine koje se ne isporuče više od dva puta usled netačnih ili nedostajućih podataka o adresi i/ili nemogućnosti nalaženja primaoca na datoj adresi automatski će se vratiti kompaniji LC Waikiki . Narudžbine koje se vrate kompaniji LC Waikiki na ovaj način ne mogu se ponovo isporučiti.
Prijavite se na vaš nalog i kliknite na link „My Orders“ („Moje narudžbine“) pod tipkom „My account“ („Moj nalog“). Potom pogledajte detalje Vaše relevantne narudžbine i kliknite na link “Order Tracking” („Praćenje narudžbine“) gde možete da dobijete informacije o lokaciji vaše narudžbine. Ukoliko izvršite narudžbinu bez naloga kod nas, možete da dobijete informacije o statusu Vaše isporuke klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbine“) u donjem desnom uglu svake strane.
Narudžbine će se isporučivati u roku od 3-5 radnih dana. Standardno vreme isporuke može se razlikovati zavisno od adrese, posebno za adrese koje se ne nalaze u centru grada.
TOKOM NOVEMBRA, PERIODA BESPLATNIH DOSTAVA I KAMPANJA, MOŽETE OČEKIVATI KAŠNJENJA ISPOUKA I VREME DOSTAVE U ROKU OD 7-10 RADNIH DANA.
Za porudžbine dostavljene na Parcel shop rok za preuzimanje je 3 dana od trenutka dostave na parcel shop.
Vršimo dostave za sve narudžbine u Republici Srbiji, osim na teritoriju AP Kosovo i Metohija. Vreme dostave po vašoj narudžbini zavisi od adrese i vreme za dostavu je od 3-5 radnih dana. Kurirska služba koja vrši dostavu je CityExpress
U periodu velikih promocija i kampanja na sajtu kao i periodu Crnog petka možete očekivati kašnjene isporuku i predviđeni rok za dostavu je od 7-10 radnih dana.
Sistem automatski blokira nalog dok se aktivne poružbine ne preuzmu u slučaju velikog broja aktivnih porudžbina ( više od 10) kao i nepreuzimanja nekoliko poslednjih porudžbina.
Nakon što proizvodi stignu u naša skladišta u Srbiji vrši se njihovo ispitivanje. Za odgovarajuće proizvode koji budu prihvaćeni, biće vam isplaćena naknada na Vaš bankovni račun koji ste naveli prilikom kreiranja povrata ukoliko ste platili gotovinom prilikom dostave ili na Vašu karticu automatski ukoliko ste platili platnom karticom. Kada vam se izvrši nadoknada, primićete potvrdni imejl od nas kao i u skladu sa novom fiskalizacijom fiskalni račun refundacije.
POVRAT ROBE
Proizvod kupljen online možete zameniti za drugi artikal, isti artikal druge veličinne ili dobiti povrat novca u bilo kojoj našoj radnji u Srbiji u roku od 30 dana od dana kupovine uz račun.
Ukoliko vraćate online putem kurirske službe jedina opcija je povrat novca kada artikli stignu kod nas. Zamena za drugi proizvod ili veličinu nije moguća već morate kreirati novu porudžbinu.
Iako se razlikuje od banke do banke, najčešći period nadoknade je 14 dana.
Preporuke za održavanje prema tipu proizvoda:
* Držite vašu odeću/proizvode dalje od toplote i vatre. Prirodni ili proizvodi od sintetike se, usled svoje prirode, lako pale ili tope.
Spoljna odeća:
* Za čišćenje voskom prekrivenih pamučnih proizvoda mrlje očistite koristeći hladan, vlažan sunđer i pustite da se osuši. Ne primenjivati hemijsko čišćenje ili hemijske deterdžente. Možete da primenite rastvore koji sprečavaju mrlje na delove koji se često zaprljaju, ali budite sigurni da ti rastvori ne štete proizvodu i/ili drugim proizvodima.
* Zbog njihovih karakteristika šivenja, dizajna i performansi, negu i održavanje celokupne spoljne odeće treba vršiti prema uputstvima odštampanim na etiketi za negu vašeg proizvoda. U suprotnom može doći do deformisanja vašeg proizvoda.
Denim:
* Denim proizvodi se boje indigo bojom. Zbog prirodnih karakteristika indiga, njihova boja može izbledeti zbog pranja i korišćenja. Denim proizvodi se mogu trljati i o druge proizvode koji su tokom upotrebe izloženi trljanju (kao što je donji veš) i o druge proizvode svetlih boja koji se peru zajedno.
* Perite denim proizvode odvojeno ili sa proizvodima sličnih boja kako biste to izbegli i obavezno ih perite izvrnute.
Odeća za kupanje:
* Odeća za kupanje (poput kupaćih kostima, bikinija ili šorceva za kupanje) može izgubiti svojstva usled korišćenja krema za sunčanje/sredstava za zaštitu od sunca, ulja za sunčanje ili usled dejstva hlorisane vode. Iz tog razloga isperite ove predmete hladnom vodom odmah nakon korišćenja i osušite ih bez izlaganja direktnoj sunčevoj svetlosti.
Proizvodi koje ne treba peglati:
* Čvrsto uvijte proizvode (koji su obično izrađeni od nabrane tkanine) i zavežite ih kada su vlažni nakon pranja. Kada se isuše, odvežite čvor i okačite ih. Ne peglajte ove proizvode.
* Posebno se postarajte da ne peglate plisirane proizvode.
Proizvodi od vune:
* Ako je na etiketi za negu naznačeno da se vaši proizvodi mogu prati u mašini za pranje veša, pažljivo ih operite vrlo lagano.
* Ostalu vunenu odeću operite ručno u hladnoj vodi, bez trljanja, i isperite je. Nikada ne sušite odeću u mašini za sušenje sa centrifugom.
* Pranje na visokoj temperaturi ili sušenje u mašini sa centrifugom dovešće do skupljanja vunenih proizvoda.
* Zbog trljanja tokom upotrebe, njihova struktura tkanina i ljuspica na površini, vunena odeća može vremenom početi da se troši.
* Ispeglajte vašu vunenu odeću na najnižim mogućim temperaturama. Budite sigurni da proizvode prilikom peglanja ne izlažete temperaturama iznad navedenih na etiketama.
Trikotaža:
* Perite svoju trikotažu na niskoj temperaturi i vodite računa da peglanje ne prelazi jednu ili dve oznake na pegli u zavisnosti od vrste proizvoda. Obavezno sledite preporuke na etiketama za negu.
* Zbog svojih struktura tkanina, kada se kače da se osuše, trikotažni proizvodi se mogu deformisati ili istegnuti. Stoga ih obavezno položite i osušite prema vrsti predmeta.
Sintetički proizvodi:
* Proizvodi od sintetičkih tkanina su vrlo osetljivi na temperaturu. Treba ih oprati u hladnoj vodi i peglati na niskoj temperaturi, bez pare.
* Zbog strukture njihove tkanine lako su zapaljivi. Iz tog razloga ih nemojte sušiti u blizini grejača poput peći ili radijatora.
|
|
|
|
---|---|---|---|
Lipstick | 24 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Lipgloss | 24 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Pudra | 36 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Allık | 36 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Fondoten | 12 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Far | 36 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Maskara | 12 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Dipliner | 12 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Göz Kalemi | 36 Ay | Önerilen kullanım: Isı ve ışığa maruz kalmadan, nemsiz ortamda ve oda sıcaklığında |
Çocuklardan uzak tutunuz. |
Filtre Kategorisi | Özellik | Işık Geçirgenlik Aralığı | Kullanım |
---|---|---|---|
0 | Şeffaf ve çok açık tonlu | 80 - 100 | Dekoratif |
1 | Açık tonlu | 43 - 80 | Zayıf Güneş Işığı |
2 | Normal tonlu | 18 - 43 | Orta Güneş Işığı |
3 | Koyu tonlu | 8 - 18 | Güçlü Güneş Işığı |
4 | Çok koyu tonlu | 3 - 8 | Aşırı Güneş Işığı |
Opšta upozorenja za održavanje
Nega proizvoda
U današnjem svetu, naša je obaveza da se o našim odevnim proizvodima staramo koristeći najmanju količinu vode i energije. Prekomerna upotreba deterdženata, omekšivača i hemikalija koje se koriste u nezi odeće i proizvoda ne oštećuju samo našu odeću, već i zagađuje i uništava naše prirodne resurse.
Stoga treba da zajedno radimo na zaštiti naše odeće, okoline i budućnosti primenom pravilne nege za našu odeću i proizvode.
Uz svaki naš proizvod koji kupite, bilo onlajn ili u prodavnici, dolazi „Etiketa za negu“. Obavezno sledite uputstva navedena na etiketi za negu za održavanje vaših proizvoda.
Uputstva za negu mogu se razlikovati kako bi se uzele u obzir razlike u komponentama tkanine (kao što je vrsta vlakana), kao i to da li vaš proizvod uključuje dodatna svojstva dizajna/estetike/performansi. Etikete za negu uključuju dodatna uputstva za uvažavanje ovih razlika, koja treba pravilno slediti.
Instrukcije i smernice za održavanje proizvoda
Korak 1, Pranje:
● Obavezno operite odeću u skladu sa odgovarajućim smernicama na etiketi za negu proizvoda.
● Nepravilno pranje ili prekomerno pranje proizvoda može naneti štetu našim proizvodima i životnoj sredini.
● Pre nego što se vaši proizvodi operu, treba ih klasifikovati prema karakteristikama proizvoda.
● Ova klasifikacija treba da bude u skladu sa njihovom osetljivošću:
● Oni koje treba ručno oprati
● Oni koji se peru u mašini za pranje u ciklusu za osetljiv veš
● Oni koje treba normalno prati u mašini za pranje veša.
Osetljve tkanine kao što su proizvodi od vune ili svile ili proizvodi sa štampom, vezom i ručnim radom ne bi trebalo da se peru zajedno sa normalnim pamučnim proizvodima.
Takođe je potrebno da razdvojite proizvode prema boji u sledeće tri kategorije:
● Odeća bele boje
● Odeća tamnih boja
● Odeća živih boja
Imajte u vidu da proizvodi sa različitim funkcijama ili bojama mogu potencijalno da izazovu mrlje i defomišu jedan drugi.
● Prilikom pranja proizvoda, treba koristiti odgovarajuću količinu deterdženta. Suprotno ustaljenom verovanju, prevelika količina deterdženta može dovesti do trošenja odeće umesto čišćenja.
● Izbor deterdženta je najvažniji deo pranja. Preporučuje se izbor različitih deterdženata za belu i obojenu odeću. Kako deterdženti za bele proizvode sadrže sredstva za beljenje, to može prouzrokovati gubitak boje proizvoda.
● Kada perete odeću u boji, preporučuje se upotreba kolormatičnog deterdženta.
● Kod pojačanih deterdženata treba obratiti posebnu pažnju. Prekomerna upotreba pojačanih deterdženata može dovesti do gubljenja boje ili trošenja u vrlo kratkom vremenu.
● Ne zaboravite da proizvodi imaju vek trajanja za pranje, u zavisnosti od upotrebe. Iz tog razloga proizvode ne treba prati ako nisu jako zaprljani. Prozračivanje i četkanje mogu zameniti pranje.
● Kada perete, mašine za pranje veša ne bi trebalo da se prekomerno napune, pošto se proizvodi neće oprati temeljno. S druge strane, mašine ne treba da rade ni sa premalo proizvoda. Pranje sa samo nekoliko proizvoda je neverovatno rasipno, nepotrebno i štetno po našu okolinu.
● Temperature pranja treba da budu kao što je naznačeno na etiketama za negu proizvoda. Suprotno uvreženom mišljenju, proizvodi se mogu dovoljno očistiti čak i pri niskim temperaturama.
● Ne zaboravite da pranje visokim temperaturama može prouzrokovati skupljanje, gubitak boje ili istezanje proizvoda.
● Trajanje pranja treba odabrati prema preporuci na etiketi za negu, idealno za najkraću moguću sesiju, kako bi se smanjio otpad. Trajanje pranja je jednako važno kao i deterdžent i temperatura.
● Perite svoje proizvode u izvrnutom stanju.
● Vodite računa da vaši proizvodi budu dobro isprani, pošto sapun u prahu ili ostaci deterdženta na odeći mogu prouzrokovati delimičan gubitak boje.
● Odmah po završetku postupka pranja, odeću treba izvaditi iz mašine i osušiti na preporučen način.
● Ne treba zaboraviti da kod odeće koja je dugo stajala u mašini može da dođe do prenošenja mrlja sa jednog na drugi odevni predmet.
● Pošto tvrdoća vode uzrokuje nepravilno pranje odeće i potencijalno može da posivi vaše proizvode, budite sigurni da je upotrebljena voda dobrog kvaliteta, da nije tvrda. Preporučena tvrdoća vode ne bi trebalo da pređe nemačku jedinicu tvrdoće 3 dH.
● Naročito kada perete odeću u boji, obratite posebnu pažnju da ne koristite sredstva za beljenje. LC Waikiki preporučuje da nikada ne koristite sredstva za beljenje, čak ni za belu odeću. To je zato što upotreba sredstava za beljenje skraćuje fizički život odeće i nanosi štetu životnoj sredini.
● Kada se preporučuje ručno pranje proizvoda, operite ih mlakom ili hladnom vodom.
● Pre nego što ručno operete svoje proizvode, uverite se da su sapun ili deterdžent dobro rastvoreni u vodi. Ostaci sapuna ili deterdženta mogu ostati na proizvodima nakon pranja, što može prouzrokovati gubitak boje na odeći.
● Ako vaš proizvod ima dugmad/patent zatvarače itd., potpuno ih zatvorite pre pranja.
● Pre pranja proizvoda skinite uklonjive delove.
● Obavezno razdvojite i operite svoje proizvode prema bojama što je više moguće. Zbog neodgovarajuće upotrebe i nepravilnog postupka pranja, odevni predmeti koji se ne peru zajedno sa drugim odevnim predmetima slične boje mogu vremenom izgledati oštećeno.
● Ako vaš proizvod ima nekoliko delova različitih boja koji se mogu odvojiti, obavezno operite odvojene delove proizvoda sa proizvodima sličnih boja kako biste izbegli oštećenja.
● Obavezno perite proizvode bez tekstilnih vlakana odvojeno od ostalih kako biste izbegli oštećenja.
Korak 2, Sušenje:
● Osušite odeću u skladu sa preporukama iz uputstava za negu i održavanje.
● Ne sušite odeću pod direktnim sunčevim zracima. Direktno i dugo izlaganje sunčevoj svetlosti može prouzrokovati gubitak boje vaše odeće.
● Ne sušite proizvode na radijatorima ili grejačima pošto to može dovesti do deformacije proizvoda.
● Osušite vunenu ili delimično vunenu trikotažu tako što ćete je ručno formirati, položiti na ravnu površinu i ostaviti izloženu na sobnoj temperaturi. Ako ove proizvode okačite da se osuše, to može prouzrokovati deformacije.
Korak 3, peglanje:
● Pre nego što započnete peglanje proizvoda, klasifikujte ih prema nivoima temperature ispisanim na etiketama za negu i počnite sa proizvodima koji se peglaju na nižoj temperaturi.
● Za optimalno peglanje, najbolje je da se proizvodi peglaju u blago vlažnom stanju. Zapamtite da peglanje blago vlažne odeće osigurava da odeća ne izgori i ne ošteti se.
● Proizvode peglajte u izvrnutom stanju.
● Posebno vodite računa da površine sa štampom, vezom i ručnim radom peglate pažljivo u izvrnutom stanju.
● Izbegavajte prelazak peglom preko patent zatvarača na proizvodima koji imaju patent zatvarač.
Ne peglajte plastične etikete na vašoj odeći.
Hemijsko čišćenje:
● Budući da hemikalije koje se koriste tokom procesa hemijskog čišćenja mogu biti štetne za našu životnu sredinu, LC Waikiki želi da obezbedi da se većina naših proizvoda može oprati kod kuće i da ne postoji potreba za hemijskim čišćenjem.
● Zbog toga, jedini proizvodi koje preporučujemo za hemijsko čišćenje jesu proizvodi koji su suviše osetljivi za pranje kod kuće (proizvodi sa oblogom, krutim materijalom ili vrlo osetljivim ručnim radom).
● Samo ako se na etiketi za negu vašeg proizvoda preporučuje hemijsko čišćenje, vaši proizvodi mogu biti čišćeni na taj način.
DOKUMA 1.GRUP NEVRESİM TAKIMI , ÇARŞAF, YASTIK KILIFI | |||||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ / MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING | |
WCL1 | % 100 PAMUK,%100 VİSKOZ,%100 KETEN VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON, 100% VISCOSE, 100% LINEN OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL2 | % 100 PAMUK (SADECE TAMAMI BEYAZ) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
WCL2 | % 100 POLİESTER / POLİAMİD | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% POLYESTER / POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL2 | PAMUK / POLİESTER/POLİAMID VEYA / ELASTAN KARIŞIMLILAR | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
COTTON / POLYESTER / POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS |
DOKUMA 2.GRUP BANYO HAVLUSU , EL-YÜZ HAVLUSU, BORNOZ, BANYO PASPASI | |||||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ / MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING | |
WCL8 | % 100 PAMUK | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON | |||||||
WCL2 | % 100 PAMUK (SADECE TAMAMI BEYAZ) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON | |||||||
WCL12 | PAMUK / VİSKOZ / KETEN KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
** nokta![]() |
![]() |
|
COTTON / VISCOSE / LINEN BLENDS | |||||||
? | PAMUK / VİSKOZ / METALİK İPLİK | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
WCL2 | PAMUK / POLİESTER/POLİAMID VEYA / ELASTAN KARIŞIMLILAR | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
COTTON / POLYESTER / POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS |
DOKUMA 3. GRUP MASA ÖRTÜSÜ, AMERİKAN SERVİS , PEÇETE,YATAK ÖRTÜSÜ(DOLGUSUZ) | |||||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ / MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING | |
% 100 PAMUK (SADECE TAMAMI BEYAZ) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
WCL12 | %100 PAMUK /%100 VİSKOZ / %100 KETEN VE KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON / 100% VISCOSE / 100% LINEN AND BLENDS | |||||||
WCL12 | %100 PAMUK /%100 VİSKOZ / %100 KETEN VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON / 100% VISCOSE / 100% LINEN OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL2 | PAMUK / POLİESTER/POLİAMID VEYA / ELASTAN KARIŞIMLILAR | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
COTTON / POLYESTER / POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL2 | % 100 POLİESTER / POLİAMİD VEYA ELASTANLI KARIŞIMLILARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% POLYESTER / POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS |
4. GRUP BATTANİYE , DOLGULU YATAK ÖRTÜSÜ, YORGAN, YASTIK | |||||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ / MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING | |
WCL9 | % 100 PAMUK | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% COTTON | |||||||
WCL2 | % 100 POLİESTER %100 POLİAMİD VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% POLYESTER, 100% POLYAMIDE OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL3 | % 100 YÜN,%100 İPEK VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
100% WOOL, 100% SILK OR ELASTANE BLENDS | |||||||
WCL2 | PAMUK / AKRİLİK/POLİESTER/POLİAMID VEYA / ELASTAN KARIŞIMLILAR | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ÖRME 1.GRUP BATTANİYE | JERSEYWEAR 5TH GROUP T-SHIRT, POLO SHIRT, SWEATSHIRT, UNDERSHIRT / OVERALLS, DRESS, SKIRT, TRACKSUIT, SHORTS, BODY, PYJAMAS, NIGHTGOWN | |||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ /MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING |
JCL1 | % 100 PAMUK VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
100% COTTON OR ELASTANE BLENDS | ||||||
JCL 2 | %100 POLİESTER %100 POLYAMİD %100 AKRİLİK VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
100% POLYESTER, 100% POLYAMIDE, 100% ACRYLIC OR ELASTANE BLENDS | ||||||
JCL 2 | PAMUK, POLİESTER,VİSKOZ,AKRILIK VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
COTTON, POLYESTER, VISCOSE, ACRYLIC OR ELASTANE BLENDS |
ÖRME 6.GRUP ÇARŞAF | JERSEYWEAR 6TH GROUP UNDERWEAR | |||||
KOD / CODE |
MATERYAL CİNSİ /MATERIAL TYPE |
YIKAMA / WASHING | AĞARTMA / BLEACHING | KURUTMA / DRYING | ÜTÜ / IRONING | KURU TEMİZLEME / DRY CLEANING |
JCL 3 | % 100 PAMUK VEYA ELASTANLI KARIŞIMLARI | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
100% COTTON OR ELASTANE BLENDS | ||||||
JCL 2 | PAMUK,POLYESTER,POLİAMİD, VİSKOZ VE ELASTANLI KARIŞIMLILAR | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
COTTON, POLYESTER, POLYAMIDE, VISCOSE AND ELASTANE BLENDS |
Ukoliko želite da odeća koju ste kupili ostane dugoročno u izvrsnom stanju, potrebnoj je da praktikujete odgovarajuće postupke pranja.
Kako da perete vašu odeću?
1. Koristite posebne deterdžente za beli i šareni veš: Treba da perete vašu odeću koristeći preporučene deterdžente prema bojama. Ukoliko koristite deterdžent preporučen za beli veš za vaš veš u boji, boja vaše odeće će vremenom blediti.
2. Koristite preporučenu količinu deterdženta: Korišćenje veće količine deterdženta nego što je preporučeno na etiketi ne poboljšava higijenu vaše odeće.
3. Primenite preporučenu temperaturu pranja koja je navedena na etiketi proizvoda: Ukoliko vašu odeću perete na temperaturama za pranje koje su navedene na etiketama proizvoda, možete izbeći oštećenje poput gubitka boje, trošenja ili skupljanja.
4. Izaberite odgovarajući ciklus pranja: Ukoliko izaberete odgovarajući ciklus pranja prema tipu tkanine i nivou uprljanosti odeće koja se pere, vaša odeća će duže ostati u dobrom stanju.
5. Stavite izvrnutu odeću u mašinu za pranje: Izvrtanje vaše odeće pre stavljanja u mašinu za pranje sprečava abraziju usled trenja.
6. Vodite računa o opterećenju vaše mašine za pranje: Kada stavite preporučenu količinu odeće u mašinu za pranje veša, vaša mašina za pranje veša će raditi bolje i vaša odeća biće oprana sa odgovarajućim, željenim nivoom čistoće.
7. Osušite vašu odeću na odgovarajući način: Sušenjem odeće tačno prema oznakama za negu odeće možete obezbediti se da boja i oblik dugo očuvaju.
ZAPAMTITE DA:
1. Se treba pridržavati količina preporučenih na pakovanju prilikom upotrebe deterdženata. Deterdženti su toksični materijali i upotreba prekomerne količina deterdženta ima štetan uticaj i škodi životnoj sredini.
2. Za standardno pranje biće dovoljne temperature između 30oC i 40oC. Viša temperatura podrazumeva veću potrošnju električne energije i samim tim stvaranje većih količina otpada.
O ČEMU TREBA VODITI RAČUNA PRILIKOM KUPOVINE CIPELA
● Cipele se ne smeju koristiti osim u svrhu za koju su proizvedene.
● (npr. ne igrajte se loptom u cipelama za hodanje.)
● Treba kupiti cipele odgovarajuće veličine.
● Obe cipele treba isprobati prilikom kupovine.
● Zbog anatomske strukture stopala, normalno je da se vide bore na koži i patentnim proizvodima. Cipele od PU kože i platna mogu se rastezati u zavisnosti od oblika stopala.
UPUTSTVO I PREPORUKE ZA NEGU
● Kako biste imali dugotrajne cipele i održavali zdravlje stopala, preporučuje se da ih nosite najviše svaki drugi dan.
● Kako bi se smanjile i sprečile deformacije, cipele se skidaju razvezivanjem pertli; a cipele bez pertli treba stavljati uz pomoć kašike za obuću.
● Ako se cipele nose bez čarapa mogu imati neprijatan miris a njihova postava se može pocepati. Cipele treba nositi sa čarapama kako bi se smanjili i sprečili takvi problemi.
● Samo proizvodi sa etiketom koja ukazuje na vodootpornost se odlikuju ovom specijalnom osobinom.
● Mokre cipele treba čistiti u skladu sa uputstvima za negu.
● Cipele ne smeju biti ostavljene mokre i blatnjave. Treba ih sušiti na sobnoj temperaturi.
● Ne bi ih trebalo sušiti direktno na suncu ili pored grejača.
● Cipele ni u kom slučaju ne trebalo prati u mašini za pranje veša ili ručno. Treba ih očistiti vlažnom krpom.
● Cipele ne smeju biti izložene morskoj vodi.
● Neka sredstva za čišćenje i sredstva za poliranje mogu prouzrokovati bledenje ili gubitak boje.
Koje načine plaćanja mogu da koristim za dostavljanje narudžbine?
Poruddžbinu možete platiti gotovinom prilikom pouzeća ili DINA, VISA I MASTER platnim karticama.
Gde se nalazi moja narudžbina?
Vaše narudžbine se izvršavaju iz našeg skladišta lokalnoj prevozničkoj kompaniji u roku od 3-5 dana. Nakon što lokalna prevoznička kompanija primi naš paket, možete da pratite vašu narudžbinu klikom na link „Order Tracking“ („Praćenje narudžbina“) na stranici sa podacima o narudžbini. U slučaju odlaganja isporuke, možete da kontaktirate predstavnike naše službe za podršku kupcima imejlom ili telefonom u bilo kom trenutku.
Koja prevoznička kompanija će dostaviti moju narudžbinu?
Račun se dostavlja putem mejl adrese pre dostavljanja porudžbine.
Kada će biti izvršena isporuka po mojoj narudžbini?
Roba obuhvaćena Vašom narudžbinom biće dostavljena prevozničkoj kompaniji u roku od 3 do 5 radnih dana. Kliknite https://www.cityexpress.rs/pracenje-posiljaka/ za pune detalje u vezi sa dostavom i predmetima isporuke.
Nisam primio narudžbinu. Šta treba da uradim?
Ukoliko niste primili vašu narudžbinu na vreme, možete da kontaktirate radnike naše službe za pomoć kupcima na telefonski broj dat u sadržaju „kontakta“.
Kako da izvršim narudžbinu bez da se učlanim?
Nakon dodavanja proizvoda koje želite da kupite u korpu, možete da kliknete „view basket“ („pogledaj korpu“) i nastavite pritiskom na tipku „complete the order“ („kompletiraj narudžbinu“). Unesite vašu imejl adresu u polje „Continue as Guest“ („Nastavi kao gost“) na desnoj strani ekrana. Kliknite na tipku „Continue“ („Nastavi“) nakon unosa vaših podataka za isporuku. Nakon što unesete vaše informacije za plaćanje, narudžbina će biti uspešno dostavljena.
Dostavio sam narudžbinu ali želim da dodam/uklonim proizvode. Šta mogu da uradim?
Nažalost, nije može izvršiti promenu nakon dostavljanja narudžbine. Možete da je otkažete i dostavite novu narudžbinu sa proizvodima koje želite.
Mogu li da izmenim veličinu proizvoda u mojoj narudžbini?
Nije moguće promenite specifikacije narudžbine nakon dostavljanja iste. Možete da otkažete narudžbinu i dostavite novu sa veličinama koje želite.
Mogu li da izaberem novi proizvod da zamenim stavku koja je bila nedostupna ili nije bila na stanju nakon što sam dostavio narudžbinu?
Nažalost, ne. Vaš proizvod će biti automatski otkazan ako ga nema na zalihama ili ako više ne bude dostupan, a u kom slučaju ćete automatski biti obavešteni i biće vam vraćen novac zbog te neprijatnosti. Međutim, nakon toga možete da izvršite novu narudžbinu za drugi proizvod.
Mogu li da zamenim proizvod nakon dostavljanja narudžbine?
Proizvode kupljenje online možete zameniti u našim radnjama. Ukoliko vraćate u online prodavnicu, nije moguća zamena proizvoda već morate kreirati novu porudžbinu.
Mogu li da vratim moju narudžbinu?
Narudžbinu / proizvode možete vratiti u skladu sa ovde objašnjenom politikom vraćanja.
Koliko dana je potrebno da se obradi moj povrat i da dobijem novac nazad?
Iako se razlikuje od banke do banke, najčešći period nadoknade je 14 dana.
Da li se plaćaju određene carinske naknade ili takse?
Proizvodi će se slati iz našeg skladišta u Srbiji. Iz tog razloga se ne plaćaju carinske naknade.
✖
Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek ve hizmetlerimizi daha iyi hale getirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Web sitemizi ziyaret etmeye ve alışveriş yapmaya devam etmeniz durumunda, çerez kullanmaya devam edeceğiz. Çerez tercihlerinizi düzenlemek veya çerez politikamız hakkında detaylı bilgi almak için buraya tıklayınız