Učitavanje...

loading

Kako da izvršim povrat proizvoda?

Povrat putem kurirske službe

• Podnesite zahtev za povrat preko svog naloga u odeljku „Moje porudžbine“ klikom na POVRAT.

• Odaberite proizvod i razlog za povrat, zatim unesite broj bankovnog računa ako ste platili pouzećem.

• U skladu sa zakonskim regulativama, moraćete da unesete i broj lične karte ili pasoša (ovi podaci se čuvaju samo dok se povrat ne obradi).

• Nakon potvrde, kurirska služba će automatski biti obaveštena da preuzme paket – nije potrebno da je kontaktirate.

• Proizvode pažljivo upakujte za transport; fiskalni račun nije potreban.

• Paket možete poslati i drugom kurirskom službom o svom trošku na adresu:

LC WAIKIKI Retail d.o.o., Beograd 7a rampa 26, 11272 Dobanovci.

• Vi ste odgovorni za paket dok ne stigne u naš magacin.

• Svi artikli se pregledaju; ako su korišćeni ili ne ispunjavaju uslove, povrat može biti odbijen.

• Novac se vraća u roku od 14 dana (obično u roku od 3–5 radnih dana). Za kartična plaćanja, povraćaj se automatski vrši na vašu karticu; banka može obraditi transakciju u roku od 3–5 radnih dana.


Povrat ili zamena u prodavnici

• Ponesite online kupljeni proizvod i elektronski račun u bilo koju LC Waikiki prodavnicu u Srbiji u roku od 30 dana.

• Za realizaciju povrata ili zamene, potrebno je navesti ime, prezime i broj lične karte, u skladu sa zakonom o fiskalizaciji.

• Možete izvršiti zamenu za drugu veličinu, proizvod ili zatražiti povraćaj novca.

• Donji veš i kupaći kostimi ne mogu se vratiti ili zameniti iz higijenskih razloga. Čarape se mogu vratiti samo ako nisu otvarane.

• Proizvodi oštećeni tokom isporuke moraju se vratiti isključivo putem kurirske službe, a ne u prodavnici.